Obserwatorzy

czwartek, 21 lutego 2013

Jak rozkwitają marzenia ...





Ogrody Markiewicz - atrakcja turystyczna Mazur

Jak rozkwitają marzenia ... czyli o pasji i pracy która zamieniła się w ogrody pokazowe - atrakcję turystyczną Mazur.
Ogrody Markiewicz obejmują Szkółkę Roślin Ozdobnych oraz Ogrody Tematyczne. Wynikiem wieloletniej pracy ogrodniczej oraz wiedzy zdobytej na uczelni właścicielka firmy Magdalena Markiewicz zrealizowała swoje marzenia - stworzyła magiczne miejsce, pełne kolorowych kwiatów i ciekawych wnętrz ogrodowych. W chwili obecnej zwiedzić można: ogródek śródziemnomorski, ogród zakochanych, różankę, ogród biały, ogród traw, ogród meksykański, ogród nowoczesny, ogród wiejski, ogród pnączy, ogród ziołowo-warzywny, ogródek na dachu. W planach jest stworzenie ogrodu japońskiego oraz ogrodu hortiterapii i ścieżki edukacyjnej. Wiele lat trwało gromadzenie materiałów, wiedzy,zdobywanie doświadczenia ogrodniczego aby zrealizować marzenia.

Odwiedzałam ogrody botaniczne w Polsce i za granicą, kilkakrotnie odwiedzałam wystawę Chelsea Flower Show w Londynie, odbyłam nawet podróż do Chin - by zgłębić tajniki sztuki ogrodniczej. Dzięki tym podróżom nabyłam dużą wiedzę w dziedzinie ogrodnictwa - relacjonuje Magdalena Markiewicz.

Ogrody pokazowe to przede wszystkim produkt turystyczny,który ma na celu zachęcić turystów do odwiedzenia tego uroczego zakątka, gdzie można odpocząć, zrelaksować się a także skorzystać z oferty warsztatów rękodzieła m.in.: warsztatów ceramicznych, hortiterapii, edukacji ekologicznej. Ogrody pokazowe to również promocja historii i kultury regionalnej. Odbywają się tutaj spotkania integracyjne, jarmarki, pikniki a także koncerty i festiwale.


Spacer po Ogrodach Pokazowych w Marcinkowie to doskonała propozycja na każdą pogodę



















7 komentarzy:

  1. Przepiękne te widoczki! Kusisz, kusisz!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że to tak daleko ode mnie...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ode mnie też, powodzenia Ci życzę :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Jak tylko bede miala taka mozliwosc bycia w Twoich okolicach to z checia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynam żałować że tak daleko mieszkam od Ciebie, ale mam nadzieję, że będąc kiedyś w okolicy dane mi będzie zobaczyć ogrody pokazowe. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zapraszam :) Oficjalne otwarcie 8 czerwiec

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, gratuluję i niech Ci te marzenia kwitną najpiękniejszymi kolorami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

LinkWIthin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...