Obserwatorzy

środa, 25 kwietnia 2012

Truskawki pnące



Uwielbiam truskawki, 
a Wy?

Już niedługo rozpocznie się sezon na truskawki,
więc postanowiłam przybliżyć moim czytelnikom ciekawą odmianę truskawki pnącej.




Pnąca truskawka nadaje się nie tylko do ogrodu, ale może być również uprawiana w pojemnikach
na balkonie lub tarasie.

Można ją również umieszczać w wiszących donicach, a ich wąsy będą zwisać.
Truskawki te owocują aż do późnej jesieni 
(w zeszłym roku miałam owoce jeszcze w październiku).




Kilka migawek z Chelsea Flower Show,
gdzie pierwszy raz zobaczyłam takie truskawkowe cuda






Ja również postanowiłam umieścić swoje truskaweczki w wiszących pojemnikach,
ale takich nietypowych z recyklingu :)

Podsyłam Wam swój pomysł na wiszące truskawki z własnego ogródka




do czerwca będą zapewne okazałe i obsypane masą słodkich owoców

ale zrobiło mi się słodko :) 



Pozdrawiam wszystkich truskawkowo :) 







11 komentarzy:

  1. Właśnie posadziłem takie wiszące truskawki. Można je zbierać aż do pierwszych przymrozków i są bardzo smaczne. Truskawki mogę jeść kilogramami, ale w sezonie. Nie teraz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądają te wiszące truskawki. Właśnie jestem w tracie aranżowania balkonu mojej babci, na pewno skusze się na te cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie można nabyć takie truskawki? Macie jakieś pewne i sprawdzone źródło?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie :) Niestety bardzo daleko ode mnie i zupełnie nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wyglądają i muszą być smakowite. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłaś mnie do kupna sadzonki :) Ale podobno nie wszystkie truskawki ozdobne owocują?
    Pozdrawiam ciepło, wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł z tymi wiszącymi butelkami i truskawkami , wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam kilka sadzonek truskawki pnącej z informacją,że potrzebuje dużo nawozu... Posadziłam w skrzynce (pomysł butelkowy super!!) i zastanawiam się, czy naprawdę muszę tak mocno je nawozić??
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawozić jak zwykłe truskawki - bez przesady. Za dużo nawozu - to też niedobrze.

      Usuń
  9. Witam,

    Cudowne zdjęcia!! Aż chce się skosztować takiej truskaweczki :-)
    Poradźcie proszę po ile sadzonek wkładaliście do jednej doniczki wiszącej. Nie chcę posadzić za dużo, żeby się nie męczyły :-)

    Z góry dziękuję za odp.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz

LinkWIthin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...